Oznam ŠD - Zápis na ubytovanie v ŠD UVLF pre akademický rok 2021/2022
Zápis študentov v ŠD prebehne podľa týchto usmernení:
- Pri vstupe do budovy si každý študent vydezinfikuje ruky na označenom mieste pri vstupe s dezinfekčným roztokom.
- Študent vstupuje do budovy s ochranou tváre – rúško, respirátor.
- Rúško sa používa počas celej doby zápisu na ubytovanie, študent je povinný dodržiavať rozstup 2 m.
- Zápis na ubytovanie aj samotné ubytovanie v ŠD UVLF sa bude riadiť protokolom OTP v súlade s aktuálnym COVID automatom a nariadeniami ÚVZ SR.
1. Študent po príchode na ŠD UVLF si vyzdvihne potrené tlačivá na ubytovanie v miestnosti ŠD 11 (žltá budova) salónik na prízemí a zároveň ich vyplní.
Maximálny počet študentov pre zápis je 5 študentov.
Tlačivá, ktoré je potrebné vyplniť a podpísať:
- ubytovacia zmluva 3x - ubytovacie oddelenie
- karta ubytovaného 1x - ubytovacie oddelenie
- záznam o bielizni 1x - ubytovacie oddelenie
- šek na zaplatenie za ubytovania 1x - ubytovacie oddelenie
- vyhlásenie (miestny zoznam DHM, záznam o prevzatí izby) - príslušný domovník
- Protipožiarne a bezpečnostné predpisy - príslušný domovník
Tlačivá, ktoré je potrebné doniesť pri ubytovaní (tlačivá sú k dispozícii na webstránke univerzity):
zdravotný dotazník pre študentov v tlačenej podobe 1 x
2. S vyplnenými tlačivami a dokladom za uhradené ubytovanie sa študenti prídu ubytovať k Ing. Švihrovej na ubytovacie oddelenie, na prízemí v budove ŠD11. Študent bude následne zaregistrovaný v AIS – ubytovanie.
3. Po registrácii u pani Ing. V. Švihrovej, sa študent presunie na príslušný študentský domov, prízemie ŠD 11 k pani domovníčke A. Bučkovej, prízemie ŠD13 k pani domovníčke J. Nagyovej, kde si študent vyzdvihne kľúč od izby, posteľnú bielizeň a tlačivo – vyhlásenie od príslušnej izby.
- Študent pri nástupe do ŠD je povinný sa oboznámiť s domovým poriadkom a dodržiavať ho počas celého pobytu v ŠD.
- Záujmy študentov zastupuje študentská rada, na jej predstaviteľov sa môžu študenti obracať počas celého roka s podnetmi a návrhmi týkajúcich sa ubytovania v ŠD UVLF.
- V závažných prípadoch môže študent kontaktovať mailom, prípadne osobne sekretariát riaditeľa ŠD UVLF.
- Bežné prevádzkové požiadavky rieši študent osobne s príslušnou domovníčkou kde je ubytovaný.
- Poruchy a havárie zapisuje študent do knihy porúch na vrátnici ŠD.
- Pri používaní výťahu je študent povinný dodržiavať prepravnú kapacitu výťahu a návod na používanie.
- V súvislosti s pandemickou situáciou COVID-19 sú návštevy v ŠD zrušené do odvolania.
- Každý študent, ktorý bude používať parkovisko v ŠD UVLF, je povinný na ubytovacom oddelení nahlásiť ŠPZ automobilu a telefonický kontakt.
- Záujmové kluby v ŠD – na činnosť v kluboch sa študenti prihlasujú prostredníctvom garantov klubov.
- Študentom sa zakazuje premiestňovanie nábytku na izbách.
- O chladničky pridelené na izbách sa študent stará, pravidelne ich odmrazuje.
-
Výmena posteľnej bielizne je zabezpečená prostredníctvom domovníčky,
2 x v mesiaci, (študent môže používať aj vlastnú bielizeň). - Študent je povinný uhrádzať včas platbu za ubytovanie a služby v ŠD.
- Študenti majú k dispozícii používanie pračiek ŠD, za úhradu, prostredníctvom vrátnice.
- Pre pripojenie si PC k internetu na izbe v ŠD je potrebné kontaktovať oddelenie IKT na UVLF.
- Prísne sa zakazuje v ŠD: fajčiť, konzumovať a donášať alkohol, chovať zvieratá (viď. DP).
Zápisy na ubytovanie v ŠD UVLF je v termínoch:
-
Študenti 1. ročníka a 6. ročníka, študujúci v slovenskom jazyku :
podľa priloženého harmonogramu (viď nižšie) -
Študenti ostatných ročníkov, študujúci v slovenskom jazyku
podľa priloženého harmonogramu (viď nižšie)
Ubytovanie študenta je možné v čase od 07.30 hod. do 15.00 hod. len v pracovných dňoch.
Mgr. Jaroslav Hochmann
riaditeľ ŠD UVLF